Met e-mailmarketing voert u pro-actief een dialoog met klanten en prospects. Gepersonaliseerde campagnes en nieuwsbrieven sluiten aan bij het behoeftepatroon. Dankzij de hoge conversie betaalt het gëinvesteerde bedrag (ROI) zich dubbel en dwars terug. Uit onderzoek blijkt dat de ROI van e-mailmarketing veel hoger ligt dan van PPC-campagnes zoals Google Adwords of banner advertenties. Als ervaren partner van Copernica beheerst Admix Connect de kneepjes van deze uitgekiende vorm van dialoogmarketing. Graag zetten we deze krachtige en beproefde software in voor uw e-mailmarketing. Als gebruiker van Copernica kunt u rekenen op uitgebreide ondersteuning. Zo ontwerpt en realiseert Admix Connect ook templates, integraties en formulieren voor derden.
Het succes van e-mailmarketing staat of valt met de kwaliteit en kwantiteit van uw database. E-mailmarketing is immers interactief en meetbaar. Door het klikgedrag te meten en op te volgen, krijgt u inzicht in de interesses en behoeftes van uw doelgroep. Dit inzicht gebruikt u om frequent in gesprek te blijven. Met op maat gesneden informatie, events en acties. Zo verrijkt u samen met Admix Connect uw database en zorgt u voor een hoge conversie.